Busra2019 39+2 gelengiden sancı mancı yok, öyle bekliyorum. Ama artık çok sıkıldım. Dün hüngür hüngür ağladım ben doğuramayacak mıyım diye. Her yerim ağrıyor gün geçtikçe ağrılarım çoğalıyor. Bebek iyi her şey sağlıklı ilerliyor ama artık doğsun istiyorum... Cumartesi doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek. Offf😔😔😔