Ben Dilek hanıma gidiyorum city gayet memnunum. Fotoğraf konusunda hiç sıkıntı yaşamadım 2 tane veriyor her defasında üstelik özellikle ayarlıyor bakıyor yüzünü çekiyor. Gayet ilgili her aradığımda ilgilendi her gittiğimde bebeğimi seveyim hadi bakalım diye severek bakıyor ultrasona. 34. Haftaya başlıyoruz bu arada