Neslihanosman Kızlar 37 haftalık olduk bel ağrısı gidip gidip gelen âdet sancısı kasık ağrısı benim gibi olanlar varmı
Tuuce7 Neslihanosman 38+5 deyim bu yazdıklarının hiçbirini yaşamıyorum :/ Ben de gelsin bebiş istiyorum
Tugbaklc Neslihanosman 36+1 benimde aynı şekilde bel agrım kasılmaların.adet savcısına benzer sancılarım var
wita Neslihanosman 35 +6yim sancim cikti bebek 2700 olmus bebek cok ilerde dedi ve kasiklarim kramp giriyo yarin dogum icin tahlillerimi yaptiricam doktorum cagirdi 1 haftada 2270den cikti kilosu kızdı doktorda😭
Symsglm Neslihanosman 36+4 haftalığım sürekli kasık ve bel ağrım var. Çatı ağrısından penguen gibi yürüyorum😅 artık geceleride ani ağrıdan uyanır oldum.1 haftaya kontrolüm var onu bekliyorum
Oznur69 Bnde 36 +2 yim 35 ten beridir dediklerinizi yaşıyorum, dün randevüm vardı 1,2,haftaya gelir bebek dedi doktorum
Neslihanosman Oznur69 inşallah canım bizde öyleyiz gelip giden sancı hayırlısıyla alalım bebişleri kucağımıza ☺️😊😊
Pnarcm 37+3 haftalıgım bugun gittim dogum başlamış dedi bekliyoruz sancım da var sanki ishal olmuşum da karnımın içi kıvranıyor gibi dün gece adet sancısı gibi başladı bacaklarıma vurdu agrısı sabah karnım kasılma ya başladı doktora gittim nst de 70 80 aralıgında sancım çıktı alttan muayene de etti ebe 2 cm açıklık dedi eve geldik şimdi bekliyoruz muhtemelen bugün dogar dedi doktor
Firdevs56 Pnarcm canim sakın kendini hic bir zaman kasma hem olumlu ve bebegini ve hayal ederek duşün ve bol bol dua et kendini kasarsan açılman zor olur unutma
Tuuce7 Neslihanosman İşte benim de eksikliğim bu yürüyüş çok yapmıyorum yapmam lazım. Evimin çevresi çok ıssız çok köpek var. Eşim yürümemi istemiyor. Hurma aldım yiyorum bakalım :)
Neslihanosman Tuuce7 inşallah faydası olur canım evim icide egzersiz hareketleri yap dolan yine faydasını göreceksin inşallah rabbim kolaylık versin inşallah 😊😊
Neslihanosman Tugbaklc hayırlısı olsun inşallah rabbim kolaylık versin sağ salim gelsin bebişler dünyaya ☺️☺️❤️❤️
Neslihanosman wita hayırlısı canım Rabbimin dediği olur üzülmeyin inşallah güzel sonuçlar alırsınız 😔
Neslihanosman Symsglm evet sertleşme var karnim aşağı inmiş iyce bekliyorum artık siz ne durumdasınız ♥️
Asafberna Bende 39 hafta oldum bugün 1 santim açıklık vardı çatı mauynesinde sancim çıkmadı 3 gündür bel kaşık karin ağrım oluyo bazen ayagima vuruyo agrisi aşırı derecede gaz sancim var bian önce gelse bebislerimiz zaman hiç gecmiyo sanki