meva_asil_moms meva_asil_moms ilk defa ne zamandır foto çekmiyordum geçen gün çekmiştim profildeki resmimi😂
htc_jimm29 Ozqe_tolqa merhaba bende bugün 12 haftalık oldum 12 gün sonra randevum var sizin bugündü cinsiyet öğrendiniz mi acaba
meva_asil_moms Ozqe_tolqa maşallah canım benim 12haftalıkken baş popo mesafesi 5,6cm çıkmıştı şimdi 12+3 olduk 3 şubatta pazartesi günü bizim de ikili taramamız inşallah benim minik gösterir cinsiyetini
Ozqe_tolqa meva_asil_moms aynen cnm benmde tam bugün 12 hafta senin bebiş belki gösterir cnm ya doktor erken dedi hemde uygun pozisyonda değildi 3 hafta sonra kontrol var bakalm
meva_asil_moms Ozqe_tolqa bakalım canım inşallah gösterir 12+6 oluyoruz 13 haftalık sayılıyoruz o zaman gösterir inşallah hep aynı pozisyonda benim bebek 😂😂8+5 de de bu pozisyondaydı https://www.resimag.com/p1/021689dac9d.jpeg 12 haftalıkkende aynı pozisyonda https://www.resimag.com/p1/0f119ad8774.jpeg