Ruhsuz evet canım lökosit az cıktıgı için su içerek de geçer. Benim doktorum bana munurol yazmıstı cok hafif bi antibiyotik tek kullanımlık. Hamilelelik boyunca da ara ara kullandım hamilelelikde bi zararı yok. Yalnız idrar kültürü vermeni öneririm. Üreme varmı yokmu onu öğrenmelisin.