benim-kalbim-o Busrayldz Devlete hiç gitmedim ama lokman hekim hayat hastanesinde esra hoca var onun yanına gidiyorum çokta memnunum ilgili bir doktor.
Zsnbr Busrayldz feyzaaa Hanm lokman hekim aşırı yoğun ama Harika doktor belki en baştan ona gitseydim bebegm yasardı
1erkek1kiz Busrayldz vanda devlet hastanesi mii bacım kendıne acı yazıktır Bn lokmana gıdıyorum Ahmet melih beye
Busrayldz benim-kalbim-o Daha önce başka şikayetler icin o hastaneye gitmiştik ama fazla ilgili bulmadim orasını 😔
Busrayldz Duru14 oyy masallah cok az kalmış doğuma allhim salicakla kucağınıza almayi nasip etsin canim benim
Busrayldz Yenianne65 bende ilk komtrolume hatice hanıma gittim bebeğim daha cok yeni 1. Çocuğu mu sezeryan oldum o yüzden arayış icerisindeyim iyi doktor ariyorum canim😊