Arkadaşlar hayırlı geceler. Saadece rahime aşırı baskı var şu an belde kasıkta ağrım yok ama şeyim çürümüş gibi yürümekte zorlanıyorum. Karnım belirgin bi şekilde aşağı indi. Doğuracakmışım gibi geliyor 2.gebeliğim uyuyamayınca duş almaya kalktım 🤭karnın aşağı inmesi gerçekten bir doğum belirtisi olabilir mi elimle hissedebiliyorum karnımın alt bölgesinde şişliği