Bendede bu gün aynı şey olsu inanin idrara çıkar givi büyük abdeste çıkıyorum araştırdım doğumla alakaliymis az önce tam 32 dakika boyunca çok kötü üst karin ağrısı ve mide bulantısı yaşadım iki gündür böyleyim sancılarım arttı ve şiddetlendi sabah acile gittim 62 oldu bi an sonra hemen 32 ye düştü sancim beni eve gönderildiler ama çok kötüyüm evde yaşadığım sancinin sadece birini nstde denk geldi inanin evdeki sanci orda gelse hayatta bırakmazlar hemen yatis yaparlar hakkımızda hayırlısı bakalım kac haftaya kadar dayanacak minnoşum ilk kızım 40ı doldurdu onda bu kadar kötü değildim hatta şöyle soyliyim alttan açıklığa baktı doktor çocuğun kesesine dediğini hissettim ve bağırdım canım çok yandı aslında hissediyordum sürekli ama bu gün çok kötü canım yandı zaten ondan sonra bebekte baya hareket etti bildiniz karnım yamuk yumuk oldu