Ben 38+1 ken epıdurel le normal dogum yaptım tabıkıde en guzelı sancıyı acılmayı bekleyıp oyle gıtmek ama eger durum degısırse bende oldugu gıbı ıkı santım ken almamız gerek dedı doktor cok cektım hem fıtıl hem sunı sancı maf oldum ama epıdular super ılac gıbı ıkıncıye hamıleyım esım sırf epıdular devlette yol dıye tekrar ozele goturuyo zorla o bıle ne kadar guzel.bısey olduguna sahıt oldu hele kı yasayınca bıamda acılma olıyo sancı ıllakı hıssedıyosın dogururken ama daha hızlı gelısıyo hersey bıamda bı bakmısson acılma 9 10 olmus doguma gırıyosun super bısey kesınlıkle tavsıye ederım dpgum sonrası hıc te bo sıkıntı yasamadım ıkıncıye hamıleyıö tekrae gerekırse hemen yaptıracagm