AATozarr Sefatekeli Adetin gecikti mi öncesi mi gerçi 5 ve üzeri gebelik sayılır, umarım artar değerin🙏
AATozarr Hzr_7714 Ben bari beğeniyim ikimizin yorumuna ihtiyacı yok gibi olmuş nezaketen bile olsa neyse ya😂
Laviniamira Sefatekeli hayırlı olsun canım evet gebelik var 🤗 ben 27.günde yaptırdım 24.56 çıkmıştı 🥰 daha çok yenisin 2 gün sonra mutlaka tekrarla yani Perşembe yaptıysan cumartesi yenile testi 2 katına çıkmalı 10 ise 20lerde yada 30larda olmalı