ysmncevik 40+1 hamıleyım ne sancı ne acılma var doktor pazar gunu sunı sancı baslayalım dedı benım gibi olan varmı sunı sancı alan varmı
nurbyrm44 ysmncevik Bende senin gibi olcam canım 40+5 olduk yarın kontrolüm var duruma göre cmt yatışım olabilir suniyle başlıcaz
Nurrrrr ysmncevik Canım benim oğlumda öyşeydi ne sancım vardı ne suyum gelmişti ne nişanım nede açılmam hatta hiç ağrımda yoktu 40+2 de gittim suni sancı yedim 👍🏻
Nurrrrr Nur_arkn Askım suni sancı zor diyenler emin ol kendi sancılarını cekmeyen insanlar merak etme sancı aynı sadece suni biraz hızlı geliyor o kadar oda tabiki hastane dozuna göre ayarlıyor sence bir candan bir can cıkıyor bu kolay bişeymi bak ben 39 haftalık olucam ve 2.gebeliğim ilk doğumum biraz zordu evet oğlum kanalda değildi ve ben ıkınmayı bilmiyordum ama emin ol kucağına alınca sancını unutuyorsun bak ben unuttum hatırlamıyorum o sancıyı ve cesaretle 2.yi getirdim oğlum yarın tam 2,5 yasına gircek sen düşün yani 👍🏻
Nur_arkn Nurrrrr yaaa benimde bir kızım var 5 yaşında ilkim normal doğumdu o sancıları hatrlamıyorum ne nişan ne su gelmedi😞 şuan başıma gelecekleri bildiğim için cok korkuyorum birde bana doktor rahmin esnek demişti inş cabucak açılırda kolay doğum yaparım düşündükçe korku stresim tavanlarda şuan 39 haftalığım erkek bebek bekliyorum suni sancı cekenler cok korkutuyor beni kendi dancım gelmezse suni verirlerse ya açılma olmazsa uyuyamıyorum geceleri düşünmekten sanırım cok korkuyorum🙁😞
Ozlemhuslu Nurrrrr ben soylediklerinizle biraz cesaretlendim ve size hak verdim ama şöyle bişey var yarın 40 haftalık olucam ne ağrı ne sancı hiç bişey yok ve artık korkmaya başladım normal doğum görünüyorum kesikten ve dikişten korkuyorum sadece bilmiyorum kafam çok karıştı yarın doktoruma sezaryan olmak istediğimi soylucem sanırım
Nurrrrr Ozlemhuslu Bence hayatta şansın varsa değerlendirmelisin , eğer dayanamazsan alıyorlar zaten sezeryana canım , ama tabiki sen bilirsin kesi sonuçta sezeryandada var , dikişte var he bide onun bakımı var canım Allah yardımcımız olsun ne diyelim 🤷♀️