Kızlar merhaba 30+5 haftalık hamileyim. Bebeğim tam 2 kg olmuş. Boyu da 40 cm. İlk kızım 35 haftalık 2200 doğmuştu ama sağlığı herşeyi yerindeydi şükür küveze bile alınmadı. Normal doğum yaptım. Aynı şekilde tekrar normal doğum yapmak istiyorum. Doktor 2 hafta önde gidiyo ama herşey yolunda sıkıntı olmaz normal doğum yapabilirsin dedi. Boyle giderse 4 buçuk kiloya kadar ulaşır dedi. Benim sormak istediğim 4 kilo ve üzeri normal doğum yapan var mı?? Korkmaya başlıyorum şimdiden