Kızlar 35. Haftamdayim ve 3 gündür geceleri karin agrisi ve ishal durumu yaşıyorum 2 gün önce doktorum hap takviyesine baslamisti decavit ve kan ilacinin yanina b12 , d vit , magnezyuma basladim ama bu ilaçlardsn öncede ishallik ve ağri vardı geçmiyor salı günü doktor kontrolüm ve numarasi yok doktorun. Beklemelimiyim