Bi arkadaşım bugün ilk kez devlet hastanesine gitmiş, hoca kan idrar hiç bi gebelik rutin istemeden ultrason tutmus göndermiş ve bu gebelik riskli, 1 ay sonra gel demiş? Bende hadi enfeksiyonun varsa ya da kan değerlerinde düştüyse dedim cok sasırdım.İlk kez böyle bişey duydum sizce normal mi