Kuzum bn regenesis max kullanıyorm yaklasık 6 aydr gebelik oncesı basladım suan 11 haftalık hamileyim. Normalde kansızlık yasardım ve b12 ile birlikte butun dgerlerım dusuktu bunun sayesinde duzeldı tavsiye ederim. Ayrıca muz ve kaşar peyniri bebegın gekısımde cok ıyıymıs bnları cok duydum anne adaylarından. Bide Allaha emanet ettin mi hersey yoluna girer inşallah 🤲