Merhaba arkadaşlar 2 gündür kabızlık var sürekli böyle 3 günde 1 çıkıyorum bıktım artık başım öyle ağrıyorki güm güm sanki içinde kalp atıyor davul çalıyorlar kabızlığım başıma ağrı yapıyor anlıcanız. Dün sabah başladı baş ağrım dün bu saatlerde 1 tane parol aldım bana mısın demiyor gece uyku uyuyamadım zonk zonk .😢😢😢 çok fenayım halsizim zeytinyağ su kayısı denemediğim de kalmadı nabıcam fikirlerinize ihtiyacım var