Busraasafekinci 19+3 teyiz. Bişeyler hissediyorum ama gaz, karın gurultusu falan mı yoksa bebek mi nasıl anlayacağım. :) Bazen evet bu bebek galiba diyorum ama varmı Bi farkı ayrımı?
aysenur4 Busraasafekinci o zamanlar öyle hissedilir sanki gazın varda dısarı cıkarmamak için tutuyosun o gazda bagırsakalra geri gidiyo gibi bi his 31 haftadayım hala öyle hissettiğim zamanlar olur
Aysegulyeter Busraasafekinci cnm ayirt etmek gercekten zor oluyor. Ben gazim olmadigi zaman takip ederdim o hareketler oluyormu diye. Oldugu zaman kesin bebek diyodum. Ama gazim olunca ayirt edemiyordum. Gazinin olmadigi zamanlara dikkat et ozaman anlarsin bebekmi degilmi😊😊
Mervee58 Busraasafekinci bende 17+6 da hisssettim ama gaz farklı oluyo bebek farklı yani hissediliyor aslında ☺️