Hala inanamıyorummm kızlar Rabbim herkese nasip etsin bu güzel duyguyu :)
20.haftada kontrole gittiğimde doktor bebeğin eşi aşağıda dedi tam kapatmış sanmıyorum yukarı çıkacağını dedi kanamaların başlar erken doğum olur falan filan ağlaya ağlaya helak oldumm eşim en büyük destekçimm oldu Allah razı olsun ondan iki gün sürekli ağladım sonra dedim verende rabbim alanda kendimi üzmiycem o günden sonra her kontrolde dikkat et ağır kaldırma sakın ilişki yasak hep bunları duydum ama kendimi de hiçbişeyden çekmedim her işimi yaptımm günde 4-5 kere merdiven inip çıkıyordum. 11 kilo aldım toplam hamileliğim çok güzel gecti çok rahattım plesenta previa olmama ragmen hiç kanamam olmadı neyse kızlar uzatmayayım 36+1 de kontrole geldim doktor 36+4 de alalım cocugu dedi ben şok hiç beklemiyordum böyle bişey çünkü gayet iyiydimm riskleri konusmus eşimle kilosu gayet iyi ama bi hafta falan küvözde kalabilir dedi ciğer geşiitirici verdi eşim bi şekilde ikna etti beni. Ve sezaryen günü aldık o gün akşam yaptım bütün hazırlığımı ve sabah geldik hastaneye yatısım yapıldı sonda acıttı canımı baya genel anestezi istedim cok şükür hayırlısıyla atlattımm bebeğimi hemen yanıma getirdiler girmedi küvöze 3,150 gram doğdu yanımda uyuyor şimdi çok güzel bi duygu çoooook
Sorunuz olursa cevaplarım kızlar💙❤