Berrygurumi SooooNnnn 19 kızlar, ne uyku ne ağrısız geçen bir dakika, heyecandan doğurcam şuracıkta valla kuzuma kavuşmak İçin sabırsızlanıyorum, sizde şafaklar kaç ?
Oyku10- Berrygurumi 11🙈🙈 bende çok heyecanlıyım hergün acaba doğuracak mıyım kucağıma alıp öpüp koklayacaklımıyım diye düşünmeden edemiyorum bi an önce gelsin artık yavrularımız sağsalim 🥰🥰
Merve895 Berrygurumi son 9 )🤲🤲😱🙈 sancım var yavaş yavaş Doğuma hazırlık mış ben uyku ne aykta durabılıyorum belim sırtım oturma oturamıyorum heyecan gergınlık strest korku her gün he geldi he gelicek falan düşünmekten kendimi teselli edemiyorum. Insallah hepimiz sağ Salim bir avazda kurtuluruz ❤️🤲🥰😘😔
Imgecik Son 8 resmen dogum korkuma cocugu sevmek onunla ilgili hayal kurmak hic aklima bile gelmio sizdede olemi
Oyku10- Imgecik hiç aklını bulandırma canım sen bebeğine odaklan doğduktan sonra öpüp kokladığını ağlamalarını mis gibi süt kokusunu gülümsemesini hayal et🥰
Imgecik Oyku10- cok denedim dusunmemeyi ama ruyalarima giriyor kac aksamdir. Sonra uyaniyorum oh diyorum daha dogum baslamadi. Bole zor geciyor son zamanlar :(
Berrygurumi Merve895 Amin hepimiz inşallah ,,, şu anda bile yatağa bi yatıyorum bi kalkıyorum uyumak ne demek bir de ağrım var gelsin bir an önce artık bıdıkım diyorum ☺️