Ygtikra dün bende de oldu. Yaklaşık 15 haftalığım ve sırt üstü yA da sağa yattığımda o gerilme ağrısını daha çok hissediyorum. Sola yatınca rahatlıyorum. Bir de gebeliğin 8. Haftasından beri gerilme ve hafifçe kasık ağrım olduğu için, lekelenme olmamasına rağmen doktorum progestan hap yazmıştı. Onu kullanıyorum.