Lovelove95 Merhaba kizlar.Cok zor durumdayim ikili tarama testin verdim cok shukur her shey temiz cikfi.Shimdi 22 ci haftadayim,uclu taramayi kacirdimmi? Doktorum gerek yok dedi.Ancak ben cok kotuyum 16-18 de vermek lazimmish,shimdi versem gec olurmu?😕
Hopmummir 2 li temiz çıkınca 3 lüyü istemiyorlar 20 ve 24 haftalarda detaylı ultrason var diye benim doktorum istememişti siz bir sorun