Bkm2398 33+4 olduk bugün aşırı hareketliydi ve eğilirken sürekli aşağıda baskı hissettim ve kasıntılarım vardı sebebi nedir doktor birde gebeliğimin Önde gittiğini söylemişti ?
Merve_278 Bkm2398 bazen göğüs kafesimden fırlayacak gibi bazen de ayaklarıyla aşağı vuruyor baskı yapıyo 🙄 ne kadar önde gidiyo dedi doktorun
Sevim_13 Bkm2398 sen birde son günleri gör 37den sonrası cok zor her bi yanım acıyo yalancı sancılar çatı ağrısı şişkinlik off
snil Bkm2398 Ben 36 dayım belden aşağıda bulunan her yerim tüm kemiklerim ağrıyor 😂 Sürekli adet sancısı, gaz sancısı, kasıklarda baskı, ödem, bel ağrısı ne ararsanız var
Merve_278 Bkm2398 1 hafta olması sorun değil korkma canım, benimde bazen 4-5 gün önde gidiyo. 3 hafta önde veya geride olmadıktan sonra sıkıntı yok
FatmaE123 snil bende 36+2 yim bende de adet ağrısı gibi arada ağrı giriyor vücut kendini Doğuma mı hazırlıyor acaba yoksa yalancı sancı mı 🙈