Yani ben şu an 31 haftalık hamileyim 20. Haftadan sonra yavaş yavaş almaya başladım erken doğum riskim olduğundanda son haftalarda biraz hızlandırdık alışverişi çok şükür beşiğimiz bebek aramız hazır evde oda yapmadım ben kiracı olduğumdan dolayı kıyafetlerinide aldım abartmadım ama 0/3 ay 3/6 ay olarak aldım zaten mart da doğacak üç ay sonrası yaz o zaman yine alışveriş yaparım hediyede gelen olur illaki die düşünüp çok kıyafet almadım canım şu an rahatız kredi kartını biraz kapatırız pişik kremi göğüs ucu kremi pamuk gibi 5 6 şey daha kaldı yani maddi olarak seni zorlamadan git bizi zorlamadı şükür gerçi bize bebek arabasını anneane beşiğide babaanne aldı yani biz çok masraf yapmadık eşim ve ben memuruz ama yinede masraflar fazla öyle çok lüks şeylere de kaçmadım bence bir liste yap her ay bi kaç parça al ben öyle yaptım listeme göre ilerledim çok rahat oldu benim için ne eksik ne fazla 👍