Bugün muayeneye gittik 37 haftalık kızım 3400 olmuş , kısmet olursa 3 Şubat ta aramıza katılacak , ben bol kalsiyum ağırlıklı beslendim ,süt yoğurt ve haşlanmış yumurta , meyve 1 porsiyon geçmedi , şekerli tüketmedim nerdeyse ve hamur işi hiç yoktu , tam buğday ekmeği tercihimdi