mermeral Arkadaşlar cefaks 500 mg antibiyotiği idrar yolu enfeksiyonu için kullanananınız var mı?kararsız kaldım, sizce içeyim mi?
Talentedmom mermeral Parol hariç hiç bir ilacı doktora sormadan kesinlikle içme hele ki antibiyotiği belki de doktor içme diyecek sana o yüzden mutlaka doktora danış
Ecrinbzkrt mermeral banada saglık ocagı toz ve 7 gunluk bı antıbıyotık verdı enfeksıyon ıcın ama doktoruma sormadan almıyorum yazdım kendısıne bakalım ne dıcek onun al veya alma demesıne göre hareket edıcem
Ftsctn_20 mermeral bana da doktorum yazdı bir tane tek icimlik toz bir tane de 7 günlük antibiyotik . Kendi doktorun yazdıysa ihmal etme tüket. İshal yaptı bende o da yan etki olarak yazıyor zaten.
ilkbahar Ben üst solunum yolu enfeksiyonu için kullanıyorum bi haftadır bu gün bitti ilaç 🤷♀️ 15+6yız
ilkbahar Talentedmom parolun da gebelikte kullanım kategorisi B cefaksın da B zarar verme oranları aynı yani 😃
Sonay38 Ecrinbzkrt saglık ocagı nasıl veriyo ya bana ısrar etmemize ragmen kadındogum vermezse veremem hamilesiniz diye vermediler şaşırdım biraz
Ecrinbzkrt Sonay38 zaten saglık ocagı hamıle oldugumu bıldıgı ıcın verıyor onlarda keyfe keder tabıkı vermedı canım benım ben aldım ama tanı doktoruma danısmadan baslamıcam ve enfeksıyonun dusuk rıskı erken dogum rıskı var bunları söledılermı pekı sana
Cileklipasta mermeral ben 250 mg kullanmıştım hamileyken üst solunum yolu enfeksiyonu geçirdiğimde. Acilde vermişlerdi, ertesi gün doktorumu aradım sordum kullanabilirsin dedi.