Aysnctl Tugceecikk beklicem mecbur doktorla görüştüm bugün antibiyotik iğne tedavisine baskicak olan doktorla mecbur reglini bekliycez dedi.
Aysnctl Hamilelim yok sanirim sağlık ocağina kan verdim bugun çıkmış sonuç yine <5. Referans aralığı 0-5.0 diiyo. :(
Aysnctl Pcoslubiranne aynen ole 4 gün sonra regl tarihim belki bir umut diorum ve hamilelim olayını kafamdan atiorum.. :(
Aysnctl Bugün adet olmam gerekiyordu fakat gelen giden bisi yok. Erken gebelik testi yaptım az önce negatif çıktı. Ama tuvaletim yoktu zorladim biraz çıksın die ondan olabilirmi cok streslo bir durum ya. :(