Serifemsr Kortizonlu bir krem ise önerilmiyor. Benim ellerimin üstü kasinmaktan felaket durumda. Cildiyeciye gittim bana Hametan krem yazdı. O iyi geliyor. Zaten ben onu önceden de kullanmıştım. Kasıntı, akne vs.. iyi geliyor ve kortizon içermiyor. Geçen gün eczaneden 17 tl ye aldım.