Kızlar bugün eşim 2 kavanoz menemen acti yapip yiyelim diye tabi ben hep yapmadan onca koklarim felan esim bilmeden pişirmiş bende etrafi topluyorudum askm bu kopurdu biraz dedi gittim baktim kokusunda hafif eksilik kokusu tadinda da cok hafif eksilik var yani anlicaniz kapagini sıkı kapatmamisiz biraz eksimiz ama aşırı değil kayinvalidemi felan aradik yesek mi anne pisirmis bulunduk dedik oda iyice kaynasin sonra yiyin bisey olmaz dedi yedik ama yinede cok icime sinmedi ben çok yemedim ama yinede korktum sonrasi icin bi zarari felan olur mu hastaneye gitmem gerekir mi bilemedim bi bulantim halsizligim vs yok bilgisi olan yazarsa sevinirim kizlar