tnf kullanıyorum ben cimzia iğne gebelikte kullanılabiliyor mecbur kalınınca.15 günde bir yapıyorum.gebelikten öncede simponi iğnem vardı aylık.başka bişey ağrılarımı kesmiyordu yürüyemedim okadar kötü oldum 2 aylık hamileyken birde 12 saat çalıştım o dönem dinlenemiyordumda hiç unutmam o günlerimi.