Canım ben 7. Gecikme günümden itibaren test alıp kendim test yaptım sürekli negatif çıktı. 15. Gün göğüslerim regl olacakmışım gibi efsane acımaya başladılar. Araba kullanırken tümseklerden bile geçemiyordum düşün. Yine test aldım yine negatif çıktı. Tam ümidi kestiğim gün 19. Gündü. Kan testinde baya 8 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Yanı ilk ay regl olmuşum yada kanamam olmuş anlamadım o yüzden.