Bbsraa Kızlar ben pazartesi tetenoz aşısı olacağım. Sağlık ocağındaki hemşire eğer doktorun kan tahlili yaptırırsa tok gel dedi yatırmazsa ordaa alacaklarmış. Yaptıran oldu mu kan tahlili tetenoz asısından önce?
zntrkn Bbsraa canım benim 3 gün önce tetenoz + kan tahlili baktılar. Bu haftalarda yine rutin bakıyorlarmış
Ngngng Bbsraa ben yaptırdım aç karna çağırdılar tetenoz yaptı ve kan aldılar kan için aç karna çağırdılar diye hatırlıyorum
Kdzeregli Bbsraa ben bugün hem kan verdim hem tetanoz oldum. Aç gittim çünkü aşı kartıma aç olmam gerektiğini yazmışlardı. Tok olsaydım kan alamicaklardı.
Bbsraa zntrkn doktorum kan tahlili yaptı. Demekki oluyor tamam canım sağolasın o zaman tok gideyim aşı için 😁
Bbsraa Ngngng evet bana da eğer kan tahlili yapmazsa doktorun ac karnına gel burda kan alıcaz dedi. Ama doktorum bi kan testi yaptı yarın arayıp bilgi alicam sonuç cıkmış. Pazartesi de tetenoz için inşallah gidicem.