Dolunayto gfazlioglu buğlem zor söyleniyor bence koyma tabi sen bilirsin :) bilge isimliler de genelde çalışkan oluyor 😊ben olsam doğa koyardım heralde daha modern
Didi6 gfazlioglu Doğa veya Bilge 🥰 Buğlem en sevmediğim isimlerden. Hem kulağa itici geliyor hem de anlamı yok aslında http://bebegimeisim.blogspot.com/2017/12/buglem-isminin-gercek-anlam-ne.html?m=1