Rumeysa_denizz Kızlar merhaba özellikle sol tarafıma yatınca kalbim çarpıyor ve cevresi agriyor normalmi asla ve asla yatamıyorum soluma bu arada 29 haftalığım 🤷♀️
Simgeeee Rumeysa_denizz ciğerine baskı yapıyodur muhtemelen canım doktorunla görüş istersen saga yatsan da cok büyük problem olmaz ama sol daha saglıklı tabiki.
Aysegul159753 Sol tarafa yatmak gerekiyorms saga yatmak bebege zarar verrms canm internetten arastr istersen