ramazantugce Kızlar bu gece tam 37 haftalik olucam benim gibi karnı aşağıya düşmeyen varmi cok bunaltıyor artık beni hep midemde nefes dahi zor alıyorum varmi benim gibi olan karniniz kaçıncı haftada düştü 😣😣
46_mngm_46 ramazantugce canım aynıyız gece bende 37 olucam benimde daha düşmedi karnım dün alttan muane oldum sancım vardı 2 cm açılma var dendi bugün biraz daha iyiyim
Ilknur_emin ramazantugce bizde bugün 37 olucaz karnım biraz indi ama karninin inmemesi normal canım olabilir yani
Emineyavuz_53 ramazantugce canım benim 35 de terstı tam kafası midemdeydi . Eve geldim burda yazan birilerinden denemekten ne çokta dedim . Evi gırgırla demişti benim de işime geldi saçları güzel topluyor tüm halıları gezdim 😄 bide sesle pozisyonunda 10 dk durun diyordu . 2 defa da onu yaptım sabah gittim dr a bebek dönmüş . Şu an nefese almam iyi çok şükür ama kaburgamı tekmeliyor bu seferde . 37 yiz şu an .
zeynephifa benimde karnım düşmedi ya 37+3 teyim çocuk baş aşağı dönmüş ama ben midemde hareketler hissediyorum kasılma gibi
ramazantugce zeynephifa akşam mahvetti beni midemde toplaniyor bir yere durtuyorum gitmiyor da nefes hiç alamadim çok şükür düzeldi şimdi
zeynephifa ramazantugce zor gerçekten benimde dün öyleydi yatamadım o kadar hareket vardı ki kasılma mi anlayamadım genelde sağda oluyo biraz kasiklarimda oluyo bugün nst de Şancı cıktı hayırlısı bakalim
kader34 37+1 olcaz bizde karnım epey aşşağı ya indi benim kafası da aşağıda allah yardım etsın hepımıze inşallah 🤲
ramazantugce kader34 amin inşallah doktorumun demesine göre baş aşağı pozisyonu coktan aldi ama karnim aşağıya düşmedi çok rahatsız oluyorum 😊
ramazantugce zeynephifa bende kasiklarimda çok hissediyorum çok rahatsız ediyor bende su an cikilot yedim acayip hareketlendi 😂