Belkis_inci ben 24+5teyim doktorum bana da sıvı fazlalığı olduğunu söyledi hatta bu konuda ben de başlık açtım. Henüz şeker yüklemesi yapılmadı ama doktorum haftaya açlık tokluk kan şekerine bakılmasını istedi. Hamur işi, pilav, makarna, tatlı ne varsa hayatından tamamen çıkar dedi. Aslında ben çok kilo almadım, normalde de zayıfım yine de bakalım gebelik şekerim var mı yok mu. Bir de bol bol yürümem gerekiyormuş.