Nimesay39 sırf bu yüzden tatile çıktım falan ama olmadı yine de🤦♀️İnşallah sağ salim kucağınıza alırsınız bizde o duyguları yaşarız❤️geçen ay femara çatlatma iğnesi kullandım yine de olmadı. Doktor bu ay için aşılama dedi ama onu da ben istemedim evde femara kullandım ovulasyonla takip ettim hayırlısı inşallah