32 haftalık hamileyim. Kızım baya uzun zamandır başını kasığıma koymuş durumda. Ama tam doğum pozisyonu değil sanırım çünkü ayakları yukarıda değil, elleri ve ayakları sağ tarafımda. Omurga kısmı da sol tarafımda. Yani yılan gibi kıvrılmış karnımda. Bu pozisyonda normal doğum oluyor mu? Önemli olan başın kasıkta olması mı? Daha çok var doğumuma ama merak ettim