Canım o kadar kötü şeyler okumuştum ki anestezi ile özelde çektirecektim 5 ay önce 1200₺ civarı demişlerdi. Üniversite hastanesinde ücretsiz olarak çektirdim. Üstümü değiştirmem geri giyinmem işlem hepsi 10dk anca sürdü acı çektiğin kısım var evet ama sadece 1 dk felan acı çekiyorsun. Çok abartıyorlarmış ve benim canım da azdır öyle herşeye dayanamam ama çok güzel geçti. Korkma sakin ol gerçekten zor değil. Ben hamile kalamadım hala çünkü polikistik over varmış, tüplerde bir sorunum yokmuş. Geçmiş olsun..