Semraaaaa Piyasada bir çok elektrikli ana kucakları var kullanan alan varmı acaba aranızda ? Ne kadar kullanışlı olur ? Fiyatlarıda 2.3 bin tl falan sizce alınmalımı ?
Semak Semraaaaa ben e bebekten baby plus aldm 399 almstm suan ındırımde eve gelip kurdugumda bayıldımmm gercekten hem kaliteli hemde gayet hoş bence ☺️ Ben cok begendm alırken teredutluydum ama kurdugumuzda iyiki almışım dedim 🤗
Meryem15Denizzz Semraaaaa hiç gerek yok bence o kadar vermeye ona vereceğime başka ihtiyacına verrim ama durumunuz müsaitse almak istiyorsanız bişey diyemem
Nml06 Semraaaaa Merhaba, hiç gerekli görmüyorum o kadar da vermem. O biraz moda oldu, bütün ana kucakları aynı bi tek kendi kendine sallanıyor diye o kadar vermenin anlamı yok. Yine de maddi durumunuz karşılıyorsa alınabilir
Semraaaaa Deletedmom3 4moms mamaroo 4.0 düşünüyorum ama kararsız kaldım bazıları bebek 2 ay yatar yatmaz diyor .
Deletedmom3 Semraaaaa onu bende arastirdim ama max 6 aya kadar kullaniliyor ve on oyuncak kolu sarkma yapiyor onun yerine nuna leaf arastirabilirsin ek otomatik sallanma aparati alip oyle kullanmayi dusunuyorum ben hem 6 yasa kadarda kullaniliyomus