Merhaba güzel anneler 🤰 💐
Doktorum benden ikili test yapmadan fetal DNA ( down sendromu tespiti) için bu testi istedi. İkiside aynı test ama sadece olasılık yüzdeleri farklıymış. Türkiye’de yapılmıyor Almanya’da labaraturda yapıldığı için maliyeti baya yüksek aklım karıştı biraz bi sıkıntı oluşursa tedavisi yok bu olasılığın yanlış çıkması ihtimalinde çok yüksek bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?