Uadmr candanote kan pihtilasmasi çıktı o yüzden doktor sürekli kullanacaksın dedi ama ben adetli iken sormayi unuttum kullanacak miyim diye şuan adet oluyorum kararsız kaldım
candanote Uadmr Gebelikte baslaniyor diye biliyordum oncesinde baslandigini duymamistim.Doktoruna sor bence mutlaka gecmis olsun
World Uadmr ben şuan adetliyim ve kullanıyorum. Tedavi sürecinde,hamileliğimde hepsinde kullandım. Kürtaj oldum bıraktım adetim gelince tekrar başladım
World Aysegulum27_ ben tüp bebek tedavsi ile hamile kalmştm. Klomen aşılama bende işe yaramadı maalesef