Jasminixx inşallah ya ondan memnun kalırım , bu arada biz ikili test yaptırdık temiz çıktı 3 lüyü yaptıracaksın diye tutturur mu? Ek olarak bu hastane doğum ücreti çıkartıyorya , doğumdan sonra bebeğe anneye aşı falan vuruluyormu bebek muayensi falan oluyor mu onlara ek ücret verdiniz mi?