Annem iki takım 10 lu alalım kardeşine kıyafet yetistirememistik hastanede dedi . Bir takım 10 lu set annem alacakmış bende bir 10lu bir de 5li alicam . Diğer kıyafetleri de çok almayı düşünmüyorum kucuk geldikce alışveriş yapmak daha mantıklı geliyor bana .