Sureyya123 Iyi aksamlar herkese gecen hafta doktoruma gitmistim dogumum baslamisti ama sonra ne olduysa acilmam kapandi sancilarim durdu korkuyordum hic gelmiycek sancilarim diye ama 2 gundur kasilmalarim cok fzla artti belimde agri var bide adet agrisi gibi agrilar oluyo nişanim da geldi hala daha az az akintim acik kahverengi geliyo 38. Hadtama girdim yakin mi dogumum acaba
hunilimom Sureyya123 yakın demek burdan pek mümkün değil ama çok da uzak gözükmüyor sancılarını takip et eğer git gide artarsa bi acile gidip nst çekil
Neslihanosman Sureyya123 canım doğumun yaklaşmış hastaneye gitseydiniz bir hayırlısı diyelim inşallah rabbim kolaylık versin inşallah
[silindi] Sureyya123 nişan nasıl oluyo, illa kahverengi falan mı olmalı, ben 37+4'üm, az önce iç çamaşırımda kıvamlı jel gibi beyaz bişeyler varsı sümüksü, akıntıdan daha katı, nişan mı acaba?
Sureyya123 Neslihanosman insallahh oyledir cumartesi kontrolum var doktorum ozsman cagirdi bisey olmazsa ozaman gidicem
Sureyya123 [silindi] benim nisanim ilk cok koyu kahverengi geldi sonra her gun kahverengi sumuksu akinti geldi hep bugun tam 1 hafta oldu hergun geldi
Sureyya123 [silindi] yani sapsari da oluyorms ama genellikle kajverengi bi arastir internetten istersen