Arkadaşlar merhaba 19+5 ha0ftaligim Allah nasip ederse devlette devam edeceğim kontrollerime
Yeşim beyoğlu tekin ' e randevu aldım iyi bir doktor sanırım çok istedim ona randevu almayı çok şükürki alabildim
Daha önce yeşim hanıma muayene olanlar var mı görüşlerinizi almak isterim