Benim odamda da beşik için pek yer yok anne yanı aldım hem küçükken bazaya bağlayabileceğim biraz kıpırdanmaya başlayınca küçük bir park yatak oluyor derinleştirebiliniyor çok yerde kaplamıyor rahat 9 aya kadar kullanabilirim diyorum oturma odasına ana kucağı koyucam artık idare edicez böyle 🙈🙈