Hanımlar 20+1 im. Plesanta rahmin ağzında. Ama bu hafta kasılma olması çok şaşırtıyor beni. Akşamları oturduğumda kasılıyor toplanıyor bebeğim. Bu ikinci yavrum. Biri 3.5 yaşında ordan biliyorum kasılmanın nasıl birşey olduğunu. Ama hareketleri de gayet net. Hareketini hissetmediğim uzun bir zaman olmıyor şükür. O kasılma esnasında sancı giriyor baya. Salı ayrıntılı ultrasonum var. Bunu yaşayan oldu mu