ElisAsaf doğum anında bebegin kan grubuna bakılıp vuruluyordu benim kızım b pozitif mesela doğum dan sonra hemen oldum birdahaki hamile oluşunda bebek zarar görmesin diye yapılıyor bende üçlü yaptırmadım sade ve 2 li ve 4 lu yaptırdim 28.haftada kan veriyorsun ona bakılıyor ina göre de iğne vuruluyor canım