Damlamina Kizlar yaklasik 2 aydir idrar yolu enfeksiyonu adli antibiyotik ictim kac kere fitil verildi geeecmiiyor. Genital kasintisindan ölücem ve tahris ettigim icin aciyordaa gecmek bilmiyor napacagim lutfen yardimm edin ya
Deletedmom137 Gzemarss yok kuzum suyla seyreticeksin elma sirkesiyle su netten araştırım bir dene derim faydasını gören çok
Sdt1453_ Mantar yada enfeksiyon olabilir dikkatli olmanda da fayda var bence bir kontrol ol öyle başka şeyler dene
kader_jin48 Damlamina sirkeyi sulandırarak kullan bi kaç kez bende öyleyim çözüm bulamıyorum artk doktorda krem verp duruyor bi işe yaramadı şu an acılar içindeym bende yarn özele gidicem 🥺🥺sanada allahm sabr versn çok zor
Sdt1453_ Damlamina Canım ılık su ve kükürtlü sabunla yıkasan en azından denemiş olursun kükürt mantara falan iyi geliyor diye biliyorum hatta benim kaşıntı vardı ona bile iyi geldi 😊
Burcu2626 Damlamina akintim fazlaydi enfeksiyon olmasin diye doktor bana genital bolgeni sirkeli suyla yika demisti ama isterseniz bi deneyin
TAkilicci Damlamina idrar yolu enfeksiyonu yada mantar olabilir bunlar önemli özellikle hamilelik de doktora mutlaka git bunları belkide bilirsin ama genital bölgeni duşta sadece su ile yıka birşey kullanma çamaşırın asla ıslak kalmasın lavobadan çıkarken güzelce kurula iç çamaşırını sık değiştir birde ütüle geçmiş olsun 🙁
Buseeeeee Zeytin yağı denedin mi canim oranın acısını alır birde sirkeli şu cok iyi geliyor kuru tutman gerekli ama hepimizin başında bu durum ben travazolla rahatlıyorum