Nimesay39 ilk bebegim de kalp atışı duyması gereken zaman duyamadı benim iznim ile alttan muayene etti o şekilde de duyamayınca bizi tedirgin etmese de bir hafta bekleyelim demişti dr um sanırım bir hafta sonrası 9 hafta oluyor idi bir hafta sonra gittiğimizde bos gebelik değil geç döllenme olduğunu öğrendik kalp atışı var herşey normal dedi sağlıklı bir kızzzz doğurdum